Fredag

Kass uppdatering, jag vet. Jag har ingen ursäkt heller jag har bara inte haft ork eller lust helt enkelt.
Igår torsdag var jag i skolan drygt som vanligt. På kvällen gick jag till Serena och Pernille där drack vi lite :)
Gissa om jag var totalt stendöd i morse när klockan ringde vid 7 och jag skulle upp till skolan. Men efter många om och men så gick jag upp och iväg till skolan haha! :P

Skolan idag kan jag sammanfatta såhär: Felsägningar, flumm, skrattanfall, otroligt trött och en massa mer skratt. Jag skrattade åt det mesta.

Ikväll blir det utgång igen, trevligt trevligt :) Skriver nog ett inlägg till innan jag går.
Duschen kallar på mig!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0