Söndag

Igår var det tävling. Jag är verkligen nere i en svacka, har varit det nästan hela sommaren.. Och det är absolut inte kul längre :/ Inte när man är hur pepp som helst för att skjuta och sen går det bara dåligt.
Jag får hoppas jag kommer ur den fortast möjligt :/ Jag var upp till skjutbanan förut och tränade. Jag ändrade på en del saker så det kändes bättre. Det har inte varit riktigt bra förut, kan inte beskriva känslan i ord. Men nu är det betydligt bättre. Får hoppas det visar sig resultatmässigt också.. 

Förut hände en sak som gjorde mig både arg och ledsen. Det resulterade i att jag gick ut och sprang. Jag hade ingen aning om var jag skulle springa. Först upp i skogen, sen bytte jag till en annan väg som gick ännu längre in i skogen. Vägen blev allt smalare och smalare och träden bara hang.  Det blev en tur på ca 6 km.. Jag sprang ifrån både tårarna och ilskan..

Fast nu är jag här och jag är inte lika arg och ledsen som förut, tur är väl det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0