Tisdag

Haha!

Jaa, dagen började med matte, och jag har samma mattelärare som förra året och hon hatar mig jeeey -.-
Sen hade jag geografi där gick vi igenom vad vi ska göra under läsåret.
Efter det hade jag svenska där var det verkligen seriöst, läraren pratade med oss om vad alla gjort under sommaren och tiden gick sen fick vi sluta 30 minuter tidigare :P
Sen stod det skytte på schemat, där provade vi de nya skyttegymsoverallerna, de var fula i år.
Nu väntar jag på att det ska bli fys, om en halvtimme så.
Jag är verkligen kär i Three days grace musik och har varit det ett tag. Någon mer som är det? Eller är det bara jag?


Ha det bra så länge!


Kommentarer
Postat av: Elin

mwaha Johanna hatar ju typ alla :o

2008-08-26 @ 21:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0