Andra omgången

Nu har jag även skjutit den andra omgången. Det gick bättre! Sköt 2 poäng från mitt pers, så nu blev jag lite gladare :)
Kändes även jättebra denna gången med, så jag får hoppas det håller i sig :)
Undrar vad som händer ikväll?
Sandra ska hit en sväng ialf, får se vad vi hittar på :P Se en film eller spela lite GH kanske :P Och sen ut på byn en sväng och kolla läget ;)
Sitter här i min ensamhet och snorar. Funderar på att sminka mig snart, om jag orkar.
Har nyss varit bort med 4 glas till köket, jag fattar inte hur man kan samla på sig glas. Men det är tydligen inte så svårt. Det är inte första gången om man säger så. Haha.
Dags att göra nåt vettigt kanske.

hey hey you you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0