Ännu ett meningslöst inlägg

Kemihäftet och jag kom inte så bra överens.

Jag vet inte. Jag mår varken bra eller dåligt. Det är du. Det är dig jag tycker så mycket om. Jag sitter nu med tårar i ögonen. Det är fel fel fel fel. Jag vill och jag hoppas mycket. För mycket. Egentligen borde jag lägga ner det här. Jag kommer bara att bli ännu mer ledsen i slutändan. Jag är så medveten om det, men jag kan bara inte släppa dig så lätt. Man kan inte styra över sina känslor även fast man skulle vilja det ibland. Jag har bara varit riktigt kär 1 gång innan det här. Men den gången sket det sig totalt. Sedan dess har jag varit rädd för att bli kär igen, jag vet ju hur sårad jag blev sist. Men nu sitter jag här och har samma jävla problem igen. Jag måste sluta med det här innan jag blir sårad. Det är endast några få som vet vem jag skriver om. Det är kanske lika bra. Men jag tror ändå inte att ni förstår riktigt eller jag vet inte, men det känns så..

Jag tycker om dig, jag gör det verkligen.


Det här är deprimerande.
Fy fan..

Kommentarer
Postat av: elin

men människa <33 de blir bra en :) han är inte ens värd dej x)



mjuff<33

2008-12-05 @ 17:16:02
URL: http://aow.blogg.se/
Postat av: schnabel

söta lilla jojjo! det kommer att bli bra,vare sej du tror det eller ej. prata me han? eller skicka sms..? vi kan prata mer sen när vi träffas om du känner för det! finns här för dej, gillar dej massor!<3

2008-12-06 @ 10:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0