Fredag

Idag har jag skjutit tusenpoängaren. Det gick rööv. Inte hela tiden, för ibland fick jag till några bra serier. Men den större delen av de 100 tävlingsskotten som jag sköt var inte bra. Jag hade jättedålig koncentration. Jag sköt i gubblaget, de svor och gick runt och kollade på varandras tavlor och det skrattades och jag vet inte allt vad de sysslade med. Nästan allt  förutom det de skulle göra, skjuta alltså. De sköt med kulspruta tror jag, för shit vad fort de sköt. Jag som tyckte att jag sköt väldigt fort. Jag var klar på 1 timme å 15 minuter. Det är den vanliga skjuttiden för 40 tävlingsskott, nu sköt jag 100..

Annars har jag väl inte gjort så mycket idag. Ringde till Linnea förut, tänkte att hon och jag kunde hitta på nåt, men icke. Hon hade en annan kompis där. Men på måndag drar hon och jag till Karlstad och sen ska jag antagligen sova hos henne :) Det finns även en söndag som man kan hitta på lite bus med :P Får se hur det blir med allt.
Men måndag, då är det vår dag <3

Imorrn är det dubbeltest. Får hoppas det går bra då, för jag är taggad!



Jag har extremt jävla tråkigt.


Kommentarer
Postat av: schnabel

hehe men åh jag skulle bleve galen på gubbarna:s men du jag vet inte hur man svarar på meddelandet som du skrev:s vill komma till dej!<3

2008-12-28 @ 11:15:57
URL: http://schnaabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0