Juldagen

Kom hem från Hagfors idag på förmiddan nån gång. Blev väldigt mycket för lite sömn för min del. Gick å la mig vid 3 typ och upp tidigt för att åka hem. Tröttis är jag. Eller jag var rättare sagt.
Kom folk hem till oss idag, blev av med dom vid 9 ikväll. Efter det så drog jag hem till Linnea en sväng, kände att jag behövde prata med henne :) Vi ska även till Karlstad till måndag, och shoppa :) Ska köpa ett GH :P
Det ska bli kul, ska nog sova hos henne då antagligen :) Väldigt behövligt kan jag säga <3

Jag saknar Strömsundsfolket och det har bara gått 1 vecka..
Och föressten, Sandra och Elin jag tycker ni kan komma hit! :)

Imorrn är det tusenpoängaren på schemat, upp tidigt och skjuta. Det blir väl som det blir det med. Får hoppas det går bra ialf. Det lär ju gå bättre än förra året haha..


ååh <3

Kommentarer
Postat av: Elin

åh jaa jag komma till du :D <3 muuuh ^^

2008-12-28 @ 18:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0