Lördag

Vaken är jag, men har inte varit det så jättelänge. Gick upp vid ett så en timme ungefär :P
Vaknade av att jag var otroligt  törstig och kissnödig så det var bara att pallra sig upp. Såg även att jag bloggade inatt när jag kom tillbaka till sörgård, det blev ett väldigt seriöst inlägg då, eller inte. Kul hade jag igår ialf :)
Men vad sur jag var på en människa igår vid vissa tillfällen, han kan ju inte bete sig som vanligt folk!

Sitter nu och väntar på att klockan ska bli halv 3, då är det mat. Idag är det spagetti och köttfärssås på sörgård, GÖTT! Det är nog bland det godaste man kan äta. Efter maten ska jag nog dra ett avsnitt av Desperate housewifes skulle jag tro :) Sen får jag se vad som händer. Ska nog ut en sväng ikväll, men inte alls på samma sätt som igår. Det orkar jag nog inte.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Elin

åh jag blev så arg på han :O :@ de kliade verkligen i fingarana att slå han >.<

2008-12-13 @ 19:25:43
URL: http://aow.blogg.se/
Postat av: schnabel

jojjo jag tror att det blev mer på lördagen än på fredagen, ellerhur sötnos?:P mjo jag blev väldigt väldigt arg på han med:O:@ <3<3<3<3

2008-12-14 @ 10:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0