Måndag

Halvdöd - Heldöd - Stendöd

Jag var ovanligt pigg för att ha sovit så lite. Tror jag sov 4 timmar inatt. Det känns nu kan jag säga.
Jag var plugg på samhälle idag, det var jag senast också för den delen. Duktigt! Sen så var det det här med engelska då.. Det är inte min sak, eller rättare sagt: Jag orkar inte bry mig. Har nästan inte gjort ett piss på engelskan iår. Jag fick min dödsdom idag typ. Haha. Jag skyndar långsamt :)
Sköt en stund förut, det gick faktist väldigt bra idag. Det kändes som att allt stämde, då satt skotten där de skulle också :)
Gjorde även mina månadsredovisningar förut. Ska snart försöka ta itu med matten också. Har prov första lektionen imorrn. Matte B, ekvationer, Johanna. Jaa, ni hör ju själva hur det låter. Jag kommer faila.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: elin

Svar: Du kan va mitt mongo ;) haha



haha dödsdom xD

2008-12-02 @ 17:13:59
URL: http://aow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0