Onsdag

Hjälp vad tiden går! Men det är bra, för då får jag komma hem och ha lov snart. Bara 5 skoldagar kvar nu :)
Slutade 12.05 idag, efter skolan var jag och Sandra och hittade på med en massa bus  :) Jag tror vi båda dog några gånger haha :P Sen var det hockey bockey på fysen, det är inte riktigt min sport haha.. Nu sitter jag här och fryser, det är -25 utanför mitt fönster burrrrrrrr. Mitt elementet mitt funkar nu igen, men det måste vara glappt eller nåt eller så lever elementet sitt egna lilla liv.. Sitter här med dubbla tjocktröjor men det är ändå kallt.
Vad jag klagar egentligen, det finns ju ändå de som har det värre..

Jag borde plugga, men det är inget som säger att jag kommer att göra det idag. Imorrn måste jag, det är skillnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0