Onsdag

Jag åker hem 04.50! :)

Idag har jag inte gjort så mycket, nästan inget alls. Första lektionen var den enda jag gjorde nåt på. För på naturen kollade vi på en film och på gympan var det redovisningar. Rätt soft :P
Sen var jag, Sandra och Elin på Corner och åt strips :) Efter det gick vi ett varv på byn :P
Nu har jag haft fys, spelade hockey bockey, känns inte som att den var riktigt seriös den heller.
Alldeles snart ska jag gå ner å skjuta :) Och packa skjutgrejjerna, kan ju underlätta om de blir med hem, annars kan det bli svårt att skjuta ;)

Skriver nog mer sen efter träningen, är tillbaka efter 9 eller nåt sånt ska dra med grejjerna från skjuthallen och upp hit. Det är rätt jobbigt i snön kan jag säga.

Hej då eller nö :P

Kommentarer
Postat av: Natalie

Åh vad skönt med såna dagar :)

2008-12-17 @ 22:35:36
URL: http://lonelydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0