Sådär

Nu har huvudvärken lugnat ner sig lite, trodde allvarligt jag skulle avlida. Kändes nästan så..

Jag har ju som sagt varit i Karlstad idag. Blev inte mycket till inköp för min del, det jag skulle ha fanns ju inte! :(
Blev 1 T-shirt och 2 tungstavar..
Jag skulle ha köpt 1 GH idag även, men tro inte att det gick att få tag på, har frågat runt på varende jävla ställe.  Helt slutsålt för tillfället, givetvis med min vanliga tur. Så när jag kom hem så beställde jag 1 på internet. Och nej, det hinner inte komma innan jag åker till Strömsund igen -.-
Och så finns det fler saker som går mig emot.
Jag får inte med mig min platt tv till Strömsund denna gången.. Jag får inte med mig allt helt enkelt, har hur jävla mycket som helst som ska med nu, fattar inte hur det ska gå, det är mer än vad jag nånsin har haft med mig.. Jag har även försökt prata lite med pappa, han ska kanske vara så snäll att han åker upp till Strömsund med både tv:n och mitt Guitar hero, men det är inte helt bestämt än, men det verkade inte helt omöjligt ialf, får hoppas att han gör det! :) Annars vettefan när jag kommer få upp tv:n och mina andra saker.. Jag vet inte om han kommer göra det eller när han kommer göra det, men så snart som möjligt får jag hoppas det blir, om han nu går med på det. Men det får jag hoppas att han gör, för då gör han sin dotter glad :)

Sitter även nu och laddar ner lite saker, någon skiva och sånt grejjs ;P 

Har en känsla av att det här blev ett ganska långt inlägg, men det får ni leva med! ;)


Ha det, för nu ska jag kila :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0