Söndag

Upp tidigt för att skjuta. Det var väääldigt segt att ta sig upp ur sängen idag, den var sådär extra varm och mjuk.
Det gick väldigt bra att skjuta. Jag tangerade mitt pers!! :) För andra gången iår, så snart får jag hoppas det ryker! Men det var extra nära idag, för på sista skottet sköt jag en 9,9. Det var lite surt. Men jag var ju nöjd ändå :)
Jag känner mig fortfarande helt hjärndöd efter att ha suttit i tolkrummet i över 2 timmar, det finns typ ingen luft därinne och så ska man hålla på med att rätta tavlor och skriva in i datan, lägga upp tavlorna och allt det där. Det blir väldigt väldigt varmt och kvaft därinne. Och ont i huvet.

Det har bestämts att jag, Hanna och Emelie ska ha skyttelägret i år igen. För tredje året i rad. SUCK.

Nu ska jag få mig mat. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0