Söndag

Igår var jag ut för andra gången den här helgen, men det var ändå ganska väntat. Jag blev för full och gjorde saker som jag inte borde. Och även att jag blev utdragen på fest igen när jag precis skulle lägga mig -.- Den gången var jag inte tillbaka föränn halv 5 imorse. Trött. Och mådde inte så bra..

Vaknade första gången halv 8, då var det inte kul att heta Johanna.. Efter att ha varit på toa gick ja å la mig igen, vaknade sen igen vid kvart i 2. Då gick jag upp. Åt lite mat som serverades halv 3.
Ska sitta här en stund till sen ska jag ut och gå. Behöver rensa huvet lite.
Senare kommer Sandra hit, eller antagligen. Och då ska jag prata med henne <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vaddå det är ju inte direkt ovanligt att du ligger med nån, för det var väl de du gjorde? Slampa

2008-12-14 @ 16:36:23
Postat av: jojjo

Ditt namn vore ju inte helt fel att veta, men du är väl för feg för att stå för vad du skriver HAHA!

2008-12-14 @ 16:51:32
URL: http://joahanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0