Torsdag

Idag är det faktiskt endast 2 veckor kvar till jag åker hem på jullov, hur jävla gött som helst!
Men ialla fall, igår var jag till Östersund som sagt. Där fanns det en massa roliga saker, jag kom hem med en massa, men inte en enda sak av det jag skulle dit för. Typiskt mig haha! Men kul var det.

Torsdag - slappdag
2 lektioner varav 1 prov. Slutade 13.20 ungefär. Var på byn ett varv eller två med Sandra och Emma, och sen FET mat på Sibylla med dom även :) Jag har hunnit med att bli dränkt i snön 2 gånger ida med, det var kul haha! xD
Första gången hoppade jag på Anton för att han sa nåt olämpligt, det slutade med att båda 2 låg i snön. Men han stoppade snö i min mun och innanför min jacka så att det hamnade massor med snö inuti min bh. Skorna blev dyngsura och allt annat jag hade på mig för den delen :P Andra gången "råkade" jag kasta lite snö rakt i Tims ansikte, då fick jag igen. Både han och jag ramlade ner i snön och vi fick våran beskärda del om man säger så. Han ramlade rakt på stackars lilla mig MOHAHA!  Kall och snöiga blev vi båda haha :D SNÖ ÄR KUL! :)
Har även haft prov på regelboken i skytte. Där var det en massa frågor. De jävlarna var svåra att hitta också. Men jag tror det gick hyffsat, får hoppas på det ialf :P Imorrn har jag mitt sista prov för den här veckan. Prov i kemi.
Jag och kemi är ingen bra kombination. Får väl hoppas på det bästa.
Nu har jag gjort nånting udda, jag har skrivit ett långt inlägg. Det är illa, riktigt illa. Därför ska jag avsluta detta inlägg snabbast möjligast.

Ni får väl ha en fortsatt trevlig kväll!
Det ska jag. Jag och det tjocka kemihäftet, puss på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0