Blööööh

Nyss kollat på film. Heartbreak hotel tror jag den hette, den gick på 4:an ialf :P Ganska bra faktiskt :)
När man slår på musiken, det är då det kommer upp en massa tankar, och det är jävligt sant..

Jag vet inte om jag vågar och vill tänka framåt. tänk om jag har blivit sårad då, tänk om.. Jag vill inte ens tänka den tanken.. Jag vet hur det var i början på året, då var det inte kul att heta Johanna. Jag vill inte att det blir så, jag vill inte! Jag orkar inte att det blir så igen. Mitt psyke orkar inte med det helt enkelt.

Ju högre upp man klättrar, desto hårdare slår man sig när man faller. Det får inte bli så, vid det laget vore jag död.

Jag fattar inte ens varför jag skriver sånna här inlägg, det blir ju knappast bättre av att jag sitter här och klagar eller vad jag nu håller på med. Jag har det lite svårt och jobbigt just nu, men det har ni nog fattat vid det här laget.
Där har ni det, det kanske är orsaken till att jag sitter här och skriver så? Inte fan vet jag..
åååh

Och som grädde på moset så ska jag jobba 11 jävla timmar imorrn. Börjar kl 9 och slutar kl 20.00 på kvällen.
Vad otroligt positiv jag känner mig, inte


Kommentarer
Postat av: schnabel

jojjo jag finns här för dej, ÄLSKAR DEJ MIN ÄNGEL<3<3<3<3



2008-12-22 @ 11:27:31
Postat av: gabbi

hahaha den filmen var ju assume! sån ska jag också bli när jag blir äldre ;)

2008-12-22 @ 21:30:47
URL: http://gabbifreak.blogg.se/
Postat av: Elin

muuh sötis <33

2008-12-23 @ 14:39:43
URL: http://aow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0