Fredag =)

Idag var det sista dagen på jobbet, hur skönt som helst.
Varmt är bara förnamnet på vad det har varit idag.
Det blev vattenkrig tillslut, fast det var inte pga av värmen.. Andreas, Martin och Henrik sa att de skulle ha godisregn med ungarna. De sa åt dom att de skulle gå bort till läktarna och det gjorde dom också. Jag tror att det var Henrik som hade en påse med vingummi (stavning) De slängde godis till ungarna ifrån läktarna. Sen kom hinkarna fram. Som var fyllda med  vatten :D Ungarna trodde att det var godis i dom så de blev väl snopna när de blev blöta haha :D Vatten och godis är ju nästan samma sak :P Sen skulle ungarna ha hämnd, och det fick de också..
Det var nån som kom på en smart sak, ledarna skulle spela match mot småttingarna. Så blev det. Vi var 4 st och ungarna var 19 st. Jämna lag :P Det var faktiskt lite jobbigt. Man fick springa runt runt runt i värmen. Då blev jag ganska så slö ialf  haha. Jag tror att det slutade 5-5 eller om det var 5-4 till ledarna, minns inte riktigt :P
Ungarna har skött sig ganska bra under veckan tycker jag. Ibland var det några som vägrade att göra vad jag och malin sa till dom. Fast det blev för det mesta bra tillslut.
Hjärnsläpp och fantasibrist är nåt som jag har drabbats av den här veckan. Tur att Malin kom med sina ideér :P 
Jag måste säga att det var kul att kolla på när ungarna spelade match. De ramlade som käglor på gräsmattan, snubblade på bollen, råkade fälla varandra och sparka lagkompisarna på benen. Då fick man rycka in.. Man fick trösta dom när de grät, sen så fick man blåsa där de hade ont. Sen var de lika snabbt upp på benen och spelade igen :P
Man har fått sig många skratt den här veckan haha =)

Jag har nog slagit rekord i att skriva ordet "ungarna" flest gånger i ett blogg inlägg höhö :P

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0