Hanna

Jag var till Hannas grav förut..

Det finns inga ord. Jag saknar dig enormt mycket.
Det var alltid vi 2. Ända sen blöjåldern har det varit vi.
Allt blev så fel, en 13 årig flicka!? Det är ju hur sjukt som helst.
Idiotläkare.
Det är hemskt att veta att du inte längre är vid min sida, och att du inte finns mer. Det känns verkligen kan ja lova. Alla skratt och alla minnen man har med dig, de kommer alltid att finnas kvar <3

 Jag vill tillbaka till 2004/2005!

1991-08-01
2005-05-04


BästaVän, jag saknar dig! <3


Kommentarer
Postat av: jane

oh herregud.

vila i frid.

vrf är läkaren idiot? hade han något med dt o göra :S

puss

2008-07-15 @ 22:41:25
URL: http://janes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0