Lördag

Jag har lagt märke till att jag alltid skriver efter kl 12 så det blir fel datum när jag skriver,skitsamma föressten.
Idag gick jag upp rätt tidigt för jag skulle hjälpa mamma lite i affären. Tjäna lite pengar, det är alltid bra att ha..

Jag satte pappa i getingjakt förut. Jag är livrädd för getingar och det var mellan 15-20 stycken ovanför taket till verandan. Jag skickade upp han på taket med nån sorts sprayflaska som tydligen skulle vara bra mot getingar. Men jag vet inte om den hjälpte i det här fallet. Dom jävlarna har byggt bo under taket, där vi givetvis inte kommer åt dom. Listigt.

Klockan är för tillfället 01.06 och jag funderar på att krypa ner i sängen snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0