Måndag

Jag har ju som sagt varit hos Linnea igår och idag. Så jag antar att ni har räknat ut att jag övernattade där också.
Vi satt och pratade hela natten, vilket var nog ganska behövligt. Halv 8 imorse kom vi i säng. Blev en sömn på några timmar. Jag vaknade första gången vid 10 tror jag, sen så gick vi upp efter 12 nångång. Så idag ska jag lägga mig ganska tidigt tror jag. Behöver att ta igen några timmars sömn. Det var kul hos henne ialf, det är huvudsaken <3

Jag har varit upp till x-är 2 gånger idag bara för att jag inte hade med mig hjärnan.
 

Varför ska jag gå och kära ner mig i en människa som antagligen inte ens känner detsamma? Det här är absolut inte kul längre.. Jag hoppas verkligen att det vänder till nåt positivt den här gången. Jag förtjänar det, jag har haft all otur man kan ha inom det här ämnet. Jävla oflyt hela tiden.

SÖMNTUTA TUT TUT


Kommentarer
Postat av: gabbi

jo den var underbar =) har saknat dej med gumman <3! älskar dig

2008-07-22 @ 10:41:31
URL: http://gabbifreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0