Tisdag

Idag fick jag en helt ny väckning. Nästan lite komiskt också.
Jag vaknade klockan 9.30 av det bankade på ytterdörren. Jag tänkte "vem fan är det som vill nåt nu" Med tunga steg gick jag ner för trappan och låste upp dörren, när jag öppnade fick jag en smärre chock. Det stod en människa som jag aldrig hade sett förut. Och när människan började att prata norska så blev jag ännu mer förvånad. Han började att babbla nåt om gud och sen tog han fram en kasse med påslakan som han ville sälja till mig. I kassen fanns det 4 påslakan set med olika mönster. Jag vet inte hur länge han var här och babblade, men det var ialf 10-15 minuter. Nästan lite läskigt haha..
Och det blev inte bättre när jag berättade för mamma om den norska mannen. 
Hon sa att han säkert skulle ha viljat haft mig i säng med särade ben :S
Mycket möjligt.. Jag vet inte. Det finns många konstiga människor..
Jag tror inte att han är sån, men man vet ju aldrig..

Under dagen har jag inte gjort så mycket.
Åkte bort till Linnea en sväng förut. Vi var upp till x-är och köpte en dricka och nåt att tugga på. Sen blev vi väl framför tv:n.
Jag var och sköt förut, det gick hyffsat :P
Och jag har övningskört bil idag också, det går hur bra som helst :)
Jag tänkte tanken på att springa en runda förut, men det blev inte mer än en tanke heller. Imorgon ska jag springa. Och då ska det inte bara vara en tanke. Jag ska göra det också.
Jag tänkte bjuda på en bild på mig. Jag tog den förut, så varsågod :P

Ha det bra!


                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0