Torsdag

Nu jävlar har jag solskydd 30 mohaha! :D
Och den hjälpte mig mot solen idag :)


Det var väldigt varmt idag, över 30 grader :P
Varmt att vara tränare, ännu värre för barnen som spelar och springer runt. De har inte mitt medlidande, jag har mig själv att tycka synd om mohaha :D Nejdå, så är det inte riktigt :P
Jag fattar inte hur de orkar. Jag menar, jag känner mig slö av värmen. Och de springer runt och håller på. Vart får dom energin ifrån?
Det får vara ett olöst mysterium ;)

Får se om jag orkar skjuta nåt idag.. Det lär ju knappast bli bättre av att skjutjackan skaver mot min uppbrända hals. Men jag ska ialf göra mitt bästa så får vi se hur det går.

Skriver kanske mer ikväll. Ni kan ju gärna kolla in senare! =)
Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Eey bebe ;) hoppas du har de bra. saknar du!

2008-07-03 @ 17:12:00
URL: http://bekilon.blogg.se/
Postat av: Anonym

usch ja =/ borde också skaffa solkräm, brände mig som fan idag asså! älskar dig gumms! <3

2008-07-03 @ 21:02:47
Postat av: gabbi

oj glömde o skriva vem jag var ;)

2008-07-03 @ 21:03:17
URL: http://gabbifreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0