Fredag och Lördag

Jag har inte skrivit här på ett tag nu ser jag, skärpning!
Igår var jag till Karlstad, köpte inte så mycket. Men ett par snygga Adidas skor fick jag tag på ialf =) Lite för dyrt för min plånbok egentligen, men man lever bara en gång så.. Och ett svart linne blev det också det var det enda jag köpte, men pengarna försvann snabbt, som alltid. Lite töligt men. Så är det.
Idag, vill inte ens prata om idag men. Sur människa,och rinnande tårar kan jag säga, men det löste sig som tur är =) Klarar mig inte utan den människan <3
Jag har grillat idag, eller jag och jag.. Mamma har grillat och jag kollade på :P
Ifall ni vill ha ny musik att lyssna på så rekommenderar jag Three days grace, de är kanon bra! =)
Och nu är det bara 2 dagar till rälsen försvinner!! Gött eller vad? ;)

Nu ska jag gå på toa innan det händer en olycka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0