Nytt försök

Nu är jag här igen för att göra ett nytt försök med en blogg. Hoppas att det går bättre den här gången än vad det gjorde med min förra !  Igår var det midsommarafton och idag är det lördag fast det känns som söndag. Jag har inte gjort mycket alls idag, har inte haft nån ork. Vaknade med baksmälla men det gick över överraskande fort . Körde hem med husvagnen förut, har "sovit" i den inatt. Tidigare ikväll var Linnea hos mig och vi åt mat och disskuterade fotbollens innebörd. Hon är en stor fotbollsnörd medans jag är precis raka motsatsen till det. Det blev en ganska intressant och underhållande disskusion kan jag säga haha! Min andra hälft, mycket kärlek till dig! =)


Godnatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0