Nyttigt

Jag tänkte att jag skulle vara nyttig förut, men så blev inte fallet. Jag åkte upp till moccacinot för att köpa en kycklingsallad, problemet var att det var stängt. De stänger 5 på måndagar och jag var där klockan halv 7. Jag trodde att de stängde 7 som alla andra dagar. Utom måndag, som det råkade att vara idag. Jaja, det slutade med att jag hamnade på korvkiosken och köpte en stor fet äcklig pizza.
Kycklingsalladen blev till en hawaii pizza och kalorierna betydligt många fler. Så kan det gå.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jomen det har ju hänt ;P Såg din kommentar förresten, jo det är sant att vi ska jobba ilag =)

2008-06-24 @ 01:43:22
URL: http://malinskiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0