Söndag

Snart åker jag till Hagfors. Jag ska vara där över natten, för jag ska till tandläkaren tidigt imorgon bitti. 8.15 skulle jag vara där, och då försvinner rälsen, äntligen!! :) Efter det ska de trycka upp en massa äckligt klet i tänderna. (Ta tandavtryck med annat ord) Jag har 2 tider på samma dag, så 2 timmar senare ska jag dit igen och få min skena som täcker de 4-5 första tänderna i överkäken, den ska jag bara ha på natten. Och sen ska jag få en ståltråd bakom tänderna i underkäken som ska sitta där i ca 3 år. Det överlever jag. Bara att jag slipper rälsen så är jag hur glad som helst :)
Jag börjar även på att sommarjobba imorgon. Aurenaborgen och fotbollsskola, säger det er något? Jag Johanna som är kass på fotboll ska ha fotbollsskola. Det låter inge bra eller hur? Tur att åldersgruppen som jag och några till ska ha hand om är mellan åldern 6-7 år. Annars så skulle det inte ha gått för min del mohaha! :P Jag skulle egentligen ha jobbat i 3 veckor, fast de har dragit ihop det till 1,5 vecka. Så det blir fler arbetstimmar på en dag, eller nåt sånt. Minns inte riktigt vad de sa. Men det blir säkert bra, får bara hoppas att jag överlever haha! ;)

Det blir inga fler inlägg idag, skriver imorrn om hur allt har gått! :)

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0