Söndag

Jag har försökt att få till en header men det går inge bra, har suttit i typ en timme och fixat helt utan framsteg. Hoppas att jag får till det sen. Jaja, idag är det söndag fast det känns verkligen inte som att det är det. Undrar vad det kan bero på? Idag har jag gjort en del. Eller kanske inte men skitsamma. Jag kom i säng försent så jag kom inte upp föränns 20 i 12 idag. Men i allafall, så har jag bakat sockerkaka idag, tro det eller ej, men den blev kanon god :) Typ första gången jag bakar nåt som inte blir misslyckat. Tur att man inte ska bli kock eller nåt xD Efter det kom min kära morbror hit, han skulle hjälpa mig att fixa en sak med datorn som jag inte klarade på egen hand. Sen så har jag varit ute i vedbranschen, skitkul. men vad gör man inte för att hjälpa pappsen lite :) Sen körde jag ved och ris på släpkärran, 4 vändor blev det. Det var kul däremot :) Och jag gjorde även bort offentligt för min granne. Min granne hade besök vilket inte jag visste om, så när jag kom tillbaka efter den tredje vändan så skrek jag till den personen som jag trodde var min mamma att hon skulle skynda sig om hon ville med. Sen så upptäckte jag att det inte var min mamma som stod därborta. Då gick jag över och bad om ursäkt, men de bara skrattade åt mig. Det var faktiskt ganska skämmigt haha! Efter det så åt jag mat, mums! Mamma hade lagat älgkött med värdens godaste sås och färsk potatis och broccoli till det, yummi :) Jag blev sprängmätt efter det så jag rullade vidare till datorn och där blev jag kvar ;)

Godkväll på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0