Torsdag

Jag hann inte att skriva innan klockan 12, eller jo det kanske jag gjorde. men jag hade ingen ork. Det har jag inte nu heller egentligen. Men va fan.
Det räcker väl med att skriva en sak. Sur- johanna är den saken. Hela dagen. Usch. Även solen har sina fläckar, som man brukar säga. Alla har vi våra sur- dagar. Jag hade en av mina idag. Så därför tänker inte jag inte att skriva nåt mer just nu. Jag kommer att skriva ett låååååångt inlägg imorrn kväll / natt.

Nu ska jag sova, får hoppas att jag vaknar med ett bättre humör imorrn..

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Hanna S

Tjosan!

Nu är det så här att jag inte ens är i närheten av att vara lika tekniskt begåvad som du, så nu får du faktiskt ta och hjälpa mig lite :)

Jag är inte så haj på det här med HTML-koder. Var ska man liksom sätta in dom? Fattar du vad jag menar? :P

Puss =)

2008-06-27 @ 19:26:31
URL: http://hannabadanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0