Måndag

Jomenvisst.
Idag är det precis 1 vecka tills jag blir 17, puss på det!
Jag hatar att fylla år sent på året.

Måndag, precis som vilken måndag som helst. Börjar halv 10 med bajs-samhälle. Sen har jag rast i lite mer än 1 timme sen engelska. Sen var det skytte och serietävling på schemat. Det gick bajs.
Efter att ha skjutit så åt jag mat på Sörgård, potatismos MUMS! Jag älskar mos :)
Sen drog jag Hanna och Emelie ut på byn en liten sväng :P
Annars så har jag väl suttit här.. Har nyss lagt en ansiktsmask, 10 minuter till så ska ja skölja bort den.
Sen väntar väl duschen antar jag!
Tina ringde nyss och hon skulle tydligen komma och hälsa på mig ikväll, Elin ska också hit tror jag :P

Nu orkar inte jag skriva nåt mer (orginell ursäkt för att avsluta ett inlägg)


Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0