Torsdag kväll

Jag kan ju meddela folket att snörugbyn var jättekul :) Men det var jobbigt, och som avslutning körde vi idioten :P Också i snö förstås, det var en ny upplevelse haha :D Vi blev även befriade från träningen ikväll eftersom det var "julmarknad" eller nåt och de flesta ville på det så de strök den :P Jag och Sandra var ut en sväng och kollade, men vi hittade inget kul :P Vi skulle till folkan och kolla på luciakandidaterna, men precis när vi kom så hade det slutat och vi möttes av en massa människor i dörren, det var lite fail :P
Nu sitter jag på rummet och väntar på att Sandra ska komma hit, men hon är seeeeg! ;P

Min halvätna äggsmörgås stinker, därför funderar jag på att äta upp den nu. Bara så att ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0