Lista

Jag skulle ha lagt upp den här listan igårkväll, vilket jag gjorde, men den hann inte att uppdateras innan internet dog.
Så läs dom här svaren som att det skulle vara igår för det var då jag fyllde i listan.


 

Fullständigt namn?  Johanna Basth
Ålder?
16, fyller 17 om 27 dagar
Vart bor du? Strömsund och Ekshärad
Bor tillsammans med? De som bor på Sörgård :) Och familjen när jag är hemma.
Färg på ditt hus?  Grå/vit och rött
När är du född? 17 november 1991
Klass? Sp2
Vilket år tar du studenten? 2010
Något jobb? Nää
När gick du upp i morse? Jag försov mig..
När ska du sova? Efter att jag fyllt klart den här skiten
Duschat idag? Ja
 Kramat någon idag? Ja
Pussat någon idag? Nej
Vad har du ätit idag? Mat
Dagens klädsel? Mjukisbyxor och linne
Dagens smink? Inget
Dagens sötnos? ...
Dagens roligaste? Haha


SEX/KÄRLEK
Är du singel nu?
Jepp
Föredrar du långa förhållanden istället för massa strul hit o dit? Hmm
Är du redo o satsa på ett förhållande nu? Vet inte..
När hade du sex senast? I förrgår
Har du en kk? njae
Har du kört oskyddat någon gång? Ja
Har du haft sex på fyllan? Ja
Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? Ja
Somnat gråtande pga kärleken? Ja det har hänt
Varit på en blind date? Nee
Varit otrogen? Nej


SOCIALT.
Har du många vänner?
Jao.
Hur många har du kysst? Jag räknar inte?
Vem kramade du senast? Bra fråga..
Hur många har varit otrogen mot dig? Vet inte?
Vem pratade du med i telefon senast? Tina
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Från majja.


FAVORIT:
Film? Raise you´re voice
Låt? Somewhere - Within temptation
Mat? Skräpmat i nån form
Dryck? Cola.
Färg? Svart
Stad? Vet inte
Land? Vet inte
Ämne i skolan? Skyttet :P
Människa? Beror på vilket humör man är på..


SENASTE:
Personen du tänkte på?
En viss person.
Personen du kysste? Censur
Gången du spydde? Fredags
Gången du grät? Förut
Pizzan du åt? Fredags
Gången du var i Göteborg? Oj, vet inte..
Gången du var i Stockholm? Lite mer än 1 månad sen
Gången du var full? Lördags
Gången du va riktigt arg? Hmm..


VEM:
Vill du kyssa nu?
Censur
Ska du träffa imorgon? De jag umgås med
Sjöng du senast för? Haha, majja kanske :P
Hade du senast en msn-konversation med? Tina
Spelade du tvspel med senast? Några stycken
Vill du ta med på en romantisk resa nu? Bra fråga.
Vill du kasta en sten i huvudet på nu? Censur
Förtjänar att dö? Hmm, så hårdhjärtad är jag nog inte..
Är söt? Vännerna :)
Vill du sova jämsides med i natt? Censur


Kommentarer
Postat av: Marielle

Den där tänker jag sno av dig hjärtat :)

2008-11-11 @ 00:46:17
URL: http://bekilon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0