Onsdag

Eftersom att jag inte kan ändra tillbaka till den vanliga stilen så får det här inlägget bli i kursiv.. För jag  har ingen större lust att skriva om skiten igen.

Jag har träningsvärk, inte så skönt.

Jag försov mig inte idag. Grattis till mig själv. Jag blir glad varje morgon som jag tar mig upp och kommer i tid till skolan. Ska bli så underbart gött att få komma hem och ha lov! Längtar! Har inte varit hemma sen augusti.. Skönt att få ta en liten paus med träningen och träningen och skolan. Jag har tråkigt, riktigt tråkigt. Och bara så att ni vet så är det 26 dagar tills jag fyller år!  Jag skulle ha lagt mig tidigt igår, men så blev det inte, får se om jag orkar komma i säng i tid ikväll då.. Jag har ju trots allt 2 prov imorrn som jag inte har läst nåt till. *Tummen upp och smajlar så brett jag kan*

Du kollar ner på mig och skrattar för att jag inte är som du
samtidigt kollar jag ner på dig och skrattar för att du är precis som alla andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0