Torsdag

Jag lyckades försova mig idag även fast jag hade sovmorgon och började inte föränn halv 10. Bra jobbat.
Slapp dag kan man också säga. 2 lektioner. Samhälle med HANS och Geografi med Marina och hon HATAR mig :D
Imorrn ska alla geogafi grejer vara inlämnade, jag har inte ens börjat på G uppgifterna, det kanske är dags att göra det snart :P Först ska jag springa Risselås sen äta sen plugga sen skjuta i 2 timmar :P
Jag har att göra idag kan man säga.

Imorrn jävlar är det utgång!

Jag tog isär min mobil igår kväll och fönade den med hårfönen. Och vet ni vad?
DEN FUNKAR!! :)


Ha det!


Kommentarer
Postat av: Elin

^^ marina hatar nog mej oxå xD å de lär ju inte bli bättre om jag inte är klar med geografin imorn heller xD

2008-10-02 @ 18:22:52
Postat av: gabbi

händer för kul i helgen gumman ? =)

2008-10-04 @ 17:17:47
URL: http://gabbifreak.blogg.se/
Postat av: gabbi

okej, va kul gumman! nej det hände inte så mkt, blev en rätt så lugn helg. . .

2008-10-05 @ 10:40:36
URL: http://gabbifreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0