Måndag

Och jag är hur trött som helst. Huvva! Idag skulle jag ha gjort en massa. Men jag har inte ens börjat med det jag ska göra och det ska vara inlämnat imorrn. Och så skulle målsättningen ha varit klart idag också, men det är de inte. Och så har jag prov i trafikkunskap imorrn med. 
BRA JOHANNA

Jag ska börja, men inte nu. Imorrn.

Jag är skoltrött, märks det?

Istället för att ha pluggat så var jag ner i skjuthallen och sköt i 2 timmar förut. Definitivt mycket roligare.

Jag har nyss sett på Berny Pålssons dokumuntär. Lite besviken är jag. Trodde att den skulle vara bättre faktiskt.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Majja

Usch och fy för måndagar ja...

2008-09-30 @ 15:18:08
URL: http://marvelousmajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0