Onsdag

Och förkyldningen är värre! Ingen smak har jag och näsblod har jag fått på köpet som jag alltid får när jag är förkyld, undrar varför? Jag gick upp vid kvart över 7 för att gå tll skolan, det gjorde jag faktiskt. Men jag var bara där den första lektionen och lite av den andra. Sen gick jag upp till Sörgård där jag även befinner mig nu. Jag orkade inte vara kvar i skolan. Men jag gjorde det jag skulle göra i skolan ialf. Jag gick och pratade med syon. Jag ska antagligen byta så att jag går samhälle samhälle istället för samhälle ekonomi (företag) Jag hoppas att jag får byta, för jag orkar inte hålla på med en massa ekonomi bajs!

Förövrigt så beställde jag nya piercingsmycken i onsdags, alltså för en vecka sedan. Jag har inte fått dom än.. Det stod att de skulle komma mellan 2-4 arbetsdagar, i helvete heller att de har!

Nej nu ska jag krypa ner under täcket och kolla på en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0