Torsdag

Det innebär ingen skola för mig. Fast det var inte meningen. Jag gick upp vid 7 och gjorde mig iordning sen såg jag att det var 45 minuter kvar tills vi skulle vara på hempan. Vi skulle ha en sådandär programdag. Men ialla fall det var 45 minuter kvar och dum som jag så la jag mig på sängen, tänkte bara ligga där en liten stund och sen gå. Men vad gör jag? Jo jag somnar! Jag vaknar inte föränns vid 11 igen och då var det ingen mening att gå dit tycker jag.. Så kan det gå. Näste gång jag ska lägga mig på sängen för att vila ska jag ställa alarm!
Så kan det gå. Man lär av sina misstag sägs det. Men grejen är att jag har gjort det här förut. Inte 1 gång utan 2 gånger.
1 gång när jag hade prov i aulan med Hans.. Och så nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0