Måndag

Ingen stock nej.. Besviken. Mjo, det kan man säga. Arg var jag också förut, men det gick över. Var så arg så att jag grinade t.om.. Hade utvecklingssamtal. Tränarna tyckte jag skulle ringa dit jag beställde stocken. Det gjorde jag. Han sa att han hade ringt till Anschütz i Tyskland, de sa att de hade skickat stocken idag så den kommer förhoppningsvis till veckan. Jag hoppas verkligen att det de säger är sant :(
Jag måste ju få börja träna och ställa in allt, säsongen börjar ju fan nu..

Annars då?
Jag och Sandra var fet förut, men det var gott :)
Kollade på några avsnitt av Mia å Klara också ;P
Nu ska jag fördriva tiden.

Imorrn är sista dagen i skolan, sen åker jag HEM! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0