Onsdag del 2

Jag gjorde matteprovet förut, det kändes bra så jag får hoppas jag klarar det :)

Hungrig, less, trött och hela köret..
Har försökt plugga till samhällsprovet jag har första lektionen imorrn. Det går inte bra, jag fattar typ inget.
Samhällets ekonomi. Vem fan kom på skiten?

Jag orkar inte plugga mer, det känns som att det är de enda jag gjort de senaste dagarna.. Jag skiter i det här! Det får gå som det går imorrn (ig)
Sängen nästa, godnatt! Hoppas nån snäll själ bankar in vett i skallen under tiden jag sover så att jag klarar provet, för det lär jag ju inte göra annars.. Håll tummarna för mig imorrn mellan 9.30 och 1 timme framåt!




HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0