Torsdag

MEN JAHA

De har inte ens börjat tillverka stocken än, men det är ju tur att de är så jävla snabba att göra en massa reklam om den. Den finns ju för fan inte än. Så jävla dåligt. Om 4 veckor kanske jag har fått den. Skitkul när säsongen redan har börjat!!


Idag har jag gjort samhällsprov, tror det gick bra :) Efter det slutade jag i princip. Vi fick gå när vi var klara med provet, sen hade vi lunch å sen geografi där vi inte gjorde nåt så Elin ja å Sandra flummade runt :P

Jag var på mattestugan förut, imorrn är det matteprov, hoppas det går bra. Jag vill inte ha fler rester.. Men jag tror jag kan det mesta ialf, det lär ju märkas..

IMORRN ÄR DET FREDAG, JAG ÖVERLEVDE DEN HÄR HELVETES VECKAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0