En vecka sen sist

Det är ju det, en hel vecka sen jag bloggade sist. Dåligt.
Jag har haft fullt upp så jag har inte hunnit.
Tisdag, onsdag, torsdag och fredag sköt jag SM i Jönköping. Jaaa, vad ska man säga? Jag verkar aldrig ta mig ur svackan, det är så frustrerande, jag skäms ju nästan ibland.
Vad gör man när det känns hur jättebra som helst men skotten inte sitter där de borde? Vad gör man då? Så har det varit hela säsongen!

Beställde nya skyttekläder där nere, eftersom de andra jag beställde aldrig blev beställda.. Om 2 månader har jag dom här -.-

Kom hem efter 10 på feedagskvällen, gick å la mig ganska direkt, var helt slut, hade tidiga skjuttider 3/4 dagarna.
På lördag gick jag upp halv 8, halv 9 åkte jag hemmaifrån för att tävla i Hagfors, klockan 1 började jag att jobba. Så jag har haft en del att göra. På söndagen jobbade jag också, som alla andra dagar. Efter att jag hade slutat åkte jag hem till Linnea, där blev jag kvar för länge, 02.10 var jag hemma, kul hade jag, verkligen ;P Men var stendöd imorse när jag skulle upp å jobba, men det var det värt.

Tänkte slänga upp ett par bilder från SM. Jag längst till höger om ni nu skulle råka missa det xD



Några skyttar till, jag näst längst till höger :P




Imorrn fyller min bästa vän år! Grattis Linnea! <3

Älskling, jag vet inte vad jag skulle göra utan dig.. Jag är så glad att jag har dig R :)

Nu blev det ett alldeles för långt inlägg, men det kan ni leva med, för jag skriver ju inte alltför ofta ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0