Kväll

Dessa underbara rubriker.


Har nyss sett på Marley och jag. Sitter här med tårarna i ögonen fortfarande, jättebra film, men sorglig. Egentligen ska man aldrig ska skaffa hund, de lever inte föralltid även om man önskar det. Den dagen då de inte vid våran sida längre kommer det att bli jättejobbigt och tomt.. Ingen som tassar efter en vart man än går, ingen som hoppar upp i sängen och väcker en med en massa blöta äckliga hundpussar, ingen man går ut å går med, ingen man fjantar sig med. Hunden är människans bästa vän, så är det bara.

Jag får kalla kårar bara jag tänker på att Skorpan inte alltid kommer att vara här
med mig "/








"Det finns ingen förtvivlan så stor som den som kommer, de första ögonblicken av vår första stora sorg, då vi ännu inte upplevt vad det är att lida och läka, att ha tvivlat och återfått hoppet"



Nu ska jag lägga mig i sängen, ska upp 6 imorrn bitti, jag kommer inte att ha kvar nån fot när jag kommer hem imorrn, det kommer att göra så jävla ont, jag vet det. Det gör ont nu utan att jag ens rör mig. Huua!


Kommentarer
Postat av: Jilina Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Marley och jag är en helt underbar film. Jag hade läst boken innan, är ju baserad på en verklig händelse. Filmen gör boken rättvisa enligt mig :).

2009-08-14 @ 00:12:46
URL: http://www.jilina.se
Postat av: Jilina Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

svar: sant :)



jao, det går snabbare och så att se film med :) Finns en hel del bra anledningar till att se en film som är efer en bok . :)

2009-08-14 @ 00:23:17
URL: http://www.jilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0