Lördag natt

Klockan är 02.26 och jag är hemma. Fast det har jag ju iofs varit en liten stund.

Ikväll har jag haft otroligt kul, jag har nog skrattat konstant i flera timmar, vi är för dåliga Linnea å jag x) Hennes bror också för den delen, idioter hela högen :D Haha! Och sen nu när jag kom hem så gjorde jag en upptäckt, jag såg Linnea i cam och jag satt där och skrattade för mig själv, och så gjorde jag nåt konstigt ljud med munnen, så skriver Linnea: Vad håller du på med Johanna? Haha, jag trodde jag skulle dö av skratt xD jag har ju ingen cam eller nåt, men mic hade jag tydligen xD fy fan xD Tur att det bara var hon xD


Det har hänt mycket under veckan nu:

Jag har jobbat varje dag, jag har tränat ett antal gånger, jobbat lite mer, Skorpan har fyllt år, kusinerna har hälsat på, och jag har hjärnsläpp nu :D

Imorrn börjar jag jobba 1 och slutar 6 tror jag, sen ska ja skjuta Elitserien och efter det ska jag fira min kusin som också fylle år nu under veckan. Hur tusan ska jag hinna med allt?

Och på måndag åker jag till Jönköping på skytteveckan, kommer hem på fredag kväll. Sm för hela slanten, får se hur det går.

Nu ska ja nog sova snart.

Klockan är 02.49 och jag har upptäckt att jag är seg på att blogga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0