Måndag

Jaha nu är det måndag igen, usch vad tiden går fort, snart är det inte länge till man är pansionär typ :O



I fredags spelade jag minigolf, jag vann!! HAHA :D Trodde jag aldrig att jag skulle göra ;P

I lördags var jag på tävling i Filipstad, jag vann min klass meeen.. Jag sköt inte så bra :P Efter tävlingen blev jag ursläppt i Hagfors, där blev jag kvar över natten...

Söndagskvällen tillbringades hos Linnea, vi gjorde inte alltför mycket men, det är alltid roligare att vara 2 :)

Om 1 vecka precis så börjar skolan, iiiiiingen lust, nej. Bara kul att få träffa alla igen, saknar! Fast det går nog fort, för det är tävlingar och så har vi praktik v39 och 40 tror jag :P


Haha, kul att man blir totalt ignorerad när man hälsar på dig. Och bara så att du vet så är din foundation 20 nyanser mörkare än vad du behöver, människor förändras verkligen hahaha!

Kommentarer
Postat av: simone

Hejhej! hur är det med dig idag? :)

2009-08-19 @ 11:17:41
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0