Lördag 01.16

Jag skulle behöva skriva av mig, men det är ingen bra idé. Risken är att jag själv börjar på att grina och det vill jag inte. För det andra så skulle inte så många bry sig, för det tredje så är det bara ett par personer som vet om det, för det fjärde så finns det inget man kan göra åt saken, det är bara att vänta och se vad som händer. Det är så frustrerande, jag trodde aldrig jag skulle få konkurrens av dig när det gäller sånt här, aldrig, aldrig..

Jag trodde lite först ifrån början, innan du kom in i bilden.. Jag förstår inte hur det hände..

<3 :(

Kommentarer
Postat av: Josie

Åh, är du från Ekshärad? Det är typ den plats jag älskar mest på jorden, eller ja, norra Värmland överhuvudtaget. Har alltid kallat det mitt hem, trots att jag tyvärr bor i Norrtälje och alltid bott häromkring. Kan säga att jag avundas dig rejält att du bor där. ;)

2009-12-13 @ 02:10:36
URL: http://josiieliive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0