Tisdag 21.07

Inte mycket sömn inatt.. Zombie på sista lektionen, höll på att somna flera gånger.

Jag måste prata med dig min vän, du kan säkert ge mig nåt tips på vad jag ska göra..

Fysen idag var jobbig, cirkelträning, innebandy och lite intervall på slutet. Jag har sträckt baksidan på båda låren, det gör ont, kan knappt böja mig framåt x)

Var till Sandra förut, nu har vi gjort klart våran psykologi film, äntligen! Nu ska man bara skriva om all fakta, ska börja lite smått ikväll, resten tar jag på min monster håltimme.

Inget vettigt har hänt med andra ord.

Varför tänker jag så dumt? Det är säkert inget, men man vet aldrig, lite misstänksam måste man få vara. Men inte så att jag mår dåligt av det..

Kommentarer
Postat av: sandra

vem ska du prata med och vem är du misstänksam mot?:D

2009-12-01 @ 21:58:32
URL: http://schnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0