22.45

Du älskar
Jag älskar
Vi älskar
Men inte varandra..

Älska är ett starkt ord, men jag tycker om dig, det gör jag. Jag tycker om dig jävligt mycket. Jag kan inte säga så mycket mer. Jävla meningslöst när du inte känner samma sak. Det är deprimerande, men vad ska man göra...
Inte en dag utan att jag tänker på dig, jag drömmer mig bort i mina egna tankar. Det är så otroligt lätt att deppa ihop för en sån här sak, jag har klarat det förut. Det var egentligen värre då än vad det är nu. Men den här gången kan jag inte släppa taget, det kunde jag då. Jag kan bara inte. För så fort jag ser dig så hoppar hjärtat ur kroppen, helt okontrollerbart.

Jag vill!

Kommentarer
Postat av: emms

Hej :)

Om du har en stund över, kolla gärna in vår tävling "kungen spelar pingis mot ett får"

Den som vinner får ett paket med lite smågrejjer plus gratis reklam som "månadens blogg" i vår blogg under en hel månad :)

Vill du veta mer, klicka här: http://elefanterihagnestahill.blogg.se/2009/february/-tavling--1.html#comment .

Kram :)

2009-02-28 @ 11:22:01
URL: http://elefanterihagnestahill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0