Fredag

.. den trettonde faktiskt. Serena kom fram till att det är fredag den trettonde nästa månad med ;P
Har inte haft så jättemycket otur idag. Nästan bara 1 motgång. Skjutjackan gick inte igenom klädkontrollen nyss.. Pga vissa skäl antar jag, ta iiiiiiiiii människa.. Den har alltid gått igenom förut så ska göra om klädkontrollen imorrn, annars så får jag väl flytta knapparna. Det är 2 som skulle flyttas tydligen, i värsta fall. Problemet är att det inte går att flytta den ena knappen av vissa skäl som ja inte orkar dra upp och förklara. Hoppas det  bättre imorrn, annars vet jag inte vad jag gör..

Har gjort 2 prov idag. 1 i natur o 1 i svenska. Natur gick hyffsat. Svenskan har jag ingen aning om, chansade lite hej vilt..

Får se vad jag ska göra ikväll. Kanske bara sitta å möggla på sörgård om inte Sandra räddar mig. Verkar som alla ska på det där jävla discot..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0