Måndag

Jag är i Ström igen.

OCH jag höll på att försova mig imorse, är inte direkt förvånad med tanke på allt..
Men Sandra skrev sms till mig och jag vaknade. 09.10, skolan börjar 09.30. Jag hann, men det var jämt också.
Var på alla lektionerna, sen hade jag träning. Det gick ganska bra, kändes som att jag faktiskt lärde mig nåt utav min skjutning idag :) Det är skönt, hoppas allt släpper om jag fortsätter träna på såhär :)

Nu sitter jag här, ska kolla igenom min bilddagbok en snabbis. Sen ska jag städa klart. Har börjat plocka i sakerna ialf, men det är miljontals saker kvar. Och dammråttorna har hemsökt mig idag. Det problemet ska också fixas.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: { ericafp }

Jag hade aldrig hunnit (a)

2009-02-10 @ 12:23:30
URL: http://ericafp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0