Onsdag

Kanske ska skriva ett normalt inlägg för engångs skull. Nu när jag äntligen sitter vid en dator menar jag. Men jag har fortfarande inte kopplat in den bärbara x)

Tredje dagen på praktiken gjord. Jag trivs och det är jättekul att vara där! :) Hoppas jag får sommarjobb också. Har försökt lära mig de 3 olika kassa apparaterna, 2 spelkassor och en vanlig. Och spelkassorna och spelapparaterna är inte nådiga kan jag lova. Jag har inte lärt mig dom än, och det är en massa man ska kunna. Stället jag är på är ombud för systemet också. Jag sköter dom beställningarna och packar upp de varorna, numrerar dom så att människorna får rätt saker ;P Jag får göra en massa, det blir inte så mycket dötid det är kul! :) Hoppas verkligen jag får sommarjobba där också.

Hade träning igår, sköt tusenskönan. 193 blev det. Det är väl hyffsat så jag är nöjd :) Efter det tränade jag lite vanligt, det gick hyffsat det med. Det är så kul när det stämmer och allt känns bra!

Imorrn ska vi beställa stock probably :) Det blir en ialf :)
Och skyttekläder med, Martin ska måtta mig på lördag, sen ska jag besämma färgerna nångång, skitsvårt ju.. Bortskämda ungejävel som jag är.. Men jag ska jobba till mig lite också.

Nu låter jag helt plötsligt positiv. Det är jag också, till en viss del. Men inte till det jag borde glömma. Inte lätt inte.. Jag försöker verkligen!

Nu ska jag ta mig nåt att tugga på. Typ en kinder-maxi eller nåt ;)

Det du inte dör av gör dig starkare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0