Söndag

Igår hade jag jävligt kul! :) Men mindre kul å vakna imorse.. Haha, ja sov hos Sandra på en madrass och hade en ryggsäck som kudde. Ont i nacken.se
Ställde klockan på 07.30, vaknade och kände att min överläpp var enormous gigantus. Verkligen skitstor. Min nygjorda piercing mådde inte bra efter mitt stora alkohol intag igår. Haha, så kan det vara.. Jag mådde inte så bra av det jag heller.. Skulle vara i skjuthallen 9 så det var bara att pallra sig till sörgård 20 över 8. Bytte kläder å försökte tvätta bort gårdagens smink och fräscha upp mig lite. Sen var det bara å gå ner å skjuta. Det gick bra! GLAD! Allt känns verkligen kanonbra, det är så kul!!

Sen var jag hem till Sandra å firade henne, hon fyller nämligen 18 idag! :) GRATTIS IGEN FÖR FEMTE GÅNGEN <3
Där åt vi tacos och tårta mums! ;P Jag har även kommit fram till att jag ska byta säng med Sandra, hon får ta min jävla sörgårds säng på 80 cm så tar jag hennes mjuka 105 cm säng. Jag går i förtjänst ialf ;)
Känns som att det blev ett flumm inlägg, men skitsamma.

Nu ska ja göra klart engelskan, JAG HAR BÖRJAT! Men grattis! Har skrivit 1 A4, den skulle vara mellan 2-3 sidor. Känns bra det här, för det finns ingen mer fakta om gubben.. Ska se vad jag gör åt den saken, brukar vara bra på att komma på ideér.. Det löser sig säkert, NATTPLUGG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0